.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
زمين 100هكتاري براي ساخت پارك فناوري مازندران

 يك قطعه زمين در حاشيه شهرستان ساري به مساحت 100 هكتار براي ساخت پارك علم و فناوري مازندران در نظر گرفته شد. 
  
به گزارش شمال نیوز ،اين تصميم امروز در كارگروه آمار و آموزش و پژوهش و فناوري استان اتخاذ شد.
دبير كارگروه فناوري مازندران در اين جلسه گفت: با توجه به رايزني‌هاي انجام شده با دانشگاه كشاورزي و گزارش كار از دانشگاه مازندران اين امر مورد پيگيري است و دانشگاه منابع طبيعي و كشاورزي امكانات را در اين راستا فراهم كرده است.
احمد جمشيدي افزود: اين پارك براي گذراندن فرصت‌هاي مطالعاتي در داخل و خارج از كشور تدارك ديده شده است و با اين هدف كه پتانسيل‌هاي قوي پالايش شده و به صورت علمي قابل استفاده باشد در نظر گرفته شده است.
وي با اشاره به اينكه سازمان مؤسس اين پارك دانشگاه كشاورزي است، تصريح كرد: در دوره مقدماتي كار 5 نفر به عنوان نماينده دستگاه‌هاي ذيربط در امر تصميم‌گيري شركت دارند.
جمشيدي در خصوص فعاليت اين مؤسسه گفت: اين مؤسسه به صورت يك سازمان مستقل علمي با هماهنگي دفتر آموزش و پژوهش در بحث‌هاي آمار رسمي و نظام برنامه‌ريزي، كلاس‌هاي آموزشي را براي مديران دستگاه‌هاي اجرايي استان برگزار مي‌كند.
وي در پايان با اشاره به اينكه ساماندهي آمارهاي ثبتي در حال پيگيري است، خاطر‌نشان كرد: با استفاده از سايت سازمان همه توليدات آماري در اين پايگاه جايگزين و از طريق سايت معاونت برنامه‌ريزي مي‌توانند‌ به نشريات آماري دست پيدا كنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

baghery 18 مهر 1386
بهتر است در این پروژه از آقای دکتر علی اکبر جلالی استاد دانشگاه ویرجینا و علم و صنعت بانی طرح دفاتر آی سی تی روستایی و اولین روستای اینترنتی ایران و....... که زحمات زیادی در جهت گسترش فرهنگ سازی فناور اطلاعات داشتند استفاده یا مشاوره گردد که در آینده باعث بیشرفت چنین طرحی باشیم که لاقل با صرف این همه هزینه در کشور هزینه مطلوب تری بدست بیاورید .

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.049 seconds.